გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი: ანა კალანდაძე პ.ნ. 12001043078
საგანი: ქართული, როგორც მეორე ენა
სწავლების საფეხური/კლასი: დაწყებითი/ მე-5 კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 13 მოსწავლე
გაკვეთილის თემა: „მწერების სამყაროში“
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლემ შეძლოს მწერების დასახელება, გარჩევა ერთმანეთისაგან და ისტის გამოყენებით ვენის დიაგრამაში ჩაწეროს მწერების მსგავსება-განსხვავებები.
გაკვეთილის თემისა და მიზნის შესაბამისობა ეროვნულ სასწავლო გეგმის მოთხოვნებთან:
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
· აცნობიერებს თაგვის ღილაკების ფუნქციებს და ეფექტიანად იყენებს თაგვს (მაგალითად: თაგვის კურსორის გადაადგილება სასურველ ადგილას, ობიექტის „გადათრევა“ თაგვის საშუალებით, დაწკაპება და ორმაგი დაწკაპება)
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
· იყენებს ტექსტური, გრაფიკული და აუდიო მასალის შესაქმნელი საშუალების შესაძლებლობებს ციფრული მასალის საკომუნიკაციო ხარისხის გასაუმჯობესებლად (მაგალითად: ტექსტურ რედაქტორში ასოების ზომების, სტილისა და ფერის შერჩევა, ტექსტის ენობრივი გამართულობა);
ქ.მ.IV.9. მოსწავლეს შეუძლია ილუსტრირებული შემეცნებითი ხასიათის მიკროტექსტების წაკითხვა და გაგება.
- ეძებს და პოულობს, ტექსტის რომელ ნაწილს უკავშირდება ილუსტრაცია, მისი წარწერა.
- ტექსტში ეძებს და პოულობს კონკრეტულ ინფორმაციას მარტივი საკითხავი ამოცანების შესასრულებლად (მაგ: იპოვე სწორია თუ არა ესა თუ ის მოცემული ინფორმაცია; შემოხაზე სწორი პასუხი; მოძებნე მსგავსება/განსხვავება და სხვა).
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო (წთ)
|
1
|
მოსწავლეები ასახელებენ მათთვის ნაცნობ მწერებას.
|
გონებრივი იერიში
|
ფორუმი
|
დაფა, ცარცი
|
5 წუთი
|
2
|
მოსწავლეები მასწავლებლის მიერ მომზადებულ პრეზენტაციას უყურებენ.
|
პრეზენტაცია
|
ფორუმი
|
კომპიუტერი, პროექტორი
|
10 წუთი
|
3
|
პრეზენტაციიდან გამომდინარე მოსწავლეებმა უნდა შეადარონ მწერები ერთმანეთს, ნახონ მსგავსება-განსხვავებები და ვენის დიაგრამის გამოყენებით ჩაწერონ კომპიუტერში.
|
ვენის დიაგრამა
|
ჯგუფური
|
ფურცელი, კალამი.
|
20 წუთი
|
4
|
მოსწავლეებმა შეაჯამეს მიღებული ინფორმაცია. გააანალიზეს რა იცოდნენ და რა იყო მათთვის ახალი.
|
ვიცოდი, გავიგე, მინდა ვიცოდე
|
ინდივიდუალური
|
კომპიუტერი
|
10 წუთი
|
შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
|
ძალიან კარგად ასრულებს
|
კარგად ასრულებს
|
ნაწილობრივ ასრულებს
|
სჭირდება დამატებითი მუშაობა
|
1. ასახელებს მწერების სახელწოდებებს და აღწერს მათ
|
ასახელებს შესწავლილ ყველა მწერს და მარტვად შეუძლია აღწეოს თითოეული მათგანი.
|
ასახელებს ნასწავლი მწერების უმრავლესობას და აღწერს რამოდენიმე მწერს უმრავლესობას
|
ასახელებს რამდენიმე მწერს, და შეძლია 2-3 მწერის აღწერა.
|
ასახელებს 2-3 მწერს, უჭირს მათი აღწერა.
|
2. კომპიუტერში ავსებს ვენის დიაგრამას
|
დახმარების გარეშე შეუძლია ვენის დიაგრამის შევსება
|
მცირე დახამრებით ავსებს ვენის დიაგრამას
|
დახმარების გარეშე უჭირს ვენის დიაგრამის შევსება
|
ვერ ახერხებს დახმარებს ვენის დიაგრამის გამოყენებას.
|
3 . თანამშრომლობა და ჯგუფური მუშაობა
|
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები.
|
ჯგუფისთითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური, ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად პოზიტიური ურთიერთობები იყო.
|
მხოლოდ ერთი-ორი მოსწავლე აქტიურობდა, ჯგუფის აქტიურ წევრებსა და პასიურ წევრებს შორის ზოგჯერ ურთიერთოებები იძაბებოდა.
|
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ, ჯგუფის წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო.
|
No comments:
Post a Comment